2012. június 30.

FOTD és OOTD-Egy gyors és egyszerű smink bevásárlós napra.

Sziasztok!


Ma ezt a sminket viseltem. Nem akartam sok sminket használni mivel 1. kánikula volt, 2. egész nap vásárolgattunk úgyhogy sok volt a rohanás, 3. napszemüveg volt rajtam szóval nem sokat látszott. Ezért egy natúr szemsmink és barack szájfény mellett döntöttem. Bocsi a kába fejért de egész éjjel egy szemhunyásnyit sem aludtam.


Használt termékek:
Arc
Essence mattító,hidratáló arckrém
Solutions színezett hidratáló
Lora kőpúder
Essence sun club bronzosító
Szem
No name paletta(bőrszín)
Avon Color Trend barna szemhéjtus
Essence I<3 Extreme szempillaspirál
 Ajkak
Lovely Makes Me Happy barack szájfény(számot nem tudok mondani mert minden lekopott róla)






Ne nézzétek a fejem :D

Próbáltam outfit képet is fotózni de így hogy egyedül vagyok elég nehéz :S

Trikó: F&F
Nadrág: Turi
Táska: F&F
Szandál: Noname bolt
Gyűrű: claire's

Próbálkozom még az outfit képekkel de amíg nincs segítség nem lesz nagy eredmény :S

Azért remélem tetszik nektek ez a smink. Egyszerű,jól néz ki,kell ennél több? :D


Puszi
!

2 megjegyzés: