2012. június 25.

Heti haul

Sziasztok!

A héten vettem néhány dolgot,ezeket szeretném nektek megmutatni.
csoportkép : )

Nem sok dolgot vettem,de nagyrészt olyanokat amikre szükségem volt.

Ezt a táskát már vagy 1 hónapja kinéztem magamnak.Szerencse hogy akkor nem vettem meg,mivel most féláron tudtam megvenni. 1490 Ft F&F

Nyárra vettem még topot. A kettő együtt 2000 Ft  F&F


TEA <3 Mániám a tea.Minden mennyiségben,ízben,színben,illatban...Ezeket a Rossmann-ban vettem. Nem tudom pontosan melyik mennyi volt de azt igen hogy az egyik 349 Ft, a másik pedig 399 Ft. A bal oldali banános-meggyes, a jobboldali epres-sajttortás. A banánosnak ISTENI íze van. A banánt lehet jobban érezni de ezzel az enyhe meggy ízzel isteni páros. 


Camay csokis szappan. Imádom az illatukat. Én a helyi eurósban vettem 3 db 580 Ft. Egy már használatban van : )

Balea Trend it up hővédő spray. Már régóta szerettem volna venni hővédőt de a sima Balea-ról nem sok jót olvastam így gondoltam nézzük meg ezt,hátha. Az ára azt hiszem 649 Ft

bocsánat a homályos képért

Avon Solutions színezett hidratáló. Nyáron imádom használni. Könnyebb mint egy alapozó és inkább ez folyjon le rólam mint az.



Gala kéztörlő kendő. Semmi izgi. 119 Ft


Lovely Color Mania körömlakk. 499 Ft. Egy szóval: GYÖNYÖRŰ. Nem tudok többet mondani rá. Szerelem volt első látásra
Sajnos ennél jobb képet nem tudtam hozni,de ezen látszódik legjobban a szépsége <3

Lemaradt a csoportképről. Bocsi

Essence Marble Mania szájfény. Akciósan 249 Ft volt. A kollekcióból én csak ezt szerettem volna megvenni. Hát itt van. Az illata nagyon finom. Olyan édeskés,vaníliás,cukros.


És a színe is gyönyörű,szerintem :)


Ennyi lett volna. Pár dolog kimaradt a bevásárlásból, de nembaj legalább lesz miről írni.

Puszi!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése