2012. június 25.

TAG: Ismerj meg jobban!

Sziasztok!

Gondoltam kitöltöm ezt a tag-et. Amúgy is akartam írni kicsit magamról,ezzel valamivel könnyebb lesz.

1.Kiről lettél elnevezve?
Nem volt különösebb személy akiről el lettem nevezve hanem a szüleim bedobtak egy kalapba egy csomó nevet ami tetszett nekik és többször is húztak. Sokszor jött ki a Vivien,a Renáta és még egy amire már ők sem emlékeznek. Mivel 3 név volt a leggyakoribb így megkérdezték a nővéremet, neki melyik tetszik jobban. És a Vivient választotta. :)

2.Mikor sírtál utoljára?
Hát nem tudom...talán két héttel ezelőtt. Azt hittem hogy bukásra állok egy tárgyból és kitört rajtam a pánik. Később kiderült hogy 3-ra állok abból a tárgyból,csak a drága osztályfőnököm nem az egész évet nézte hanem csak elszórtan egy két jegyet.

3.Vannak gyerekeid?
17 éves vagyok,kicsit még korán lenne. :D

4.Ha egy másik ember lennél,barátkoznál-e önmagaddal?
Ez attól függ hogy milyen ember lennék. Amúgy nem tudom. Általában olyan vagyok hogy amíg ismeretlen emberkékkel vagyok körülvéve addig mint a levegő csak néha szólok bele a dolgokba. Nem akarok ilyenkor semmit mondani mert nem tudom hogy kit sértek meg vele,vagy épp idegenítek el magamtól. De minél többször találkozok valakivel annál jobban bontakozok ki. Viszont(mások elmondása szerint) minél jobban érzem magam annál jobban előjön az állat énem. Aki hülyül,szórakozik,nem veszi komolyan a dolgokat. Ez van akinek jó van akinek nem,de én szeretem ezt az énem mert rengeteg barátom/barátnőm ugyanilyen :D

5.Gyakran vagy szarkasztikus?
Eléggé :D

6.Bungee-jumpingolnál?
Simán. Imádom ezeket az "adrenalin löket" dolgokat :)

7.Melyik a kedvenc gabonapelyhed?
Hát...nem gabonapehely hanem kukorica, de a mézes Corn Flakes. De ha nagyon gabonapelyhet kell enni akkor bármi ami csokis.

8.Mi az első dolog amit megnézel/feltűnik másokon?
A stílus. Az öltözködésről,arcról,beállásról,vagyis az ember stílusának köszönhetően elég sok mindent meg lehet tudni a másikról akár első látásra is 

9.Milyen színű a szemed?
Zöld

10.Ijesztő filmek vagy happy end?
Ijesztő...minden mennyiségben

11.Kedvenc illatok?
Frissen nyírt fű,benzin,festék,alkoholos filc,nyári zápor,kávé,sárgadinnye,stb...

12.Nyár vagy tél?
Tél. Imádom a telet. Egyrészt azért mert télen fel lehet öltözni annyira hogy ne fázz,nyáron viszont nem tudsz levetkőzni annyira hogy ne legyen meleged. Másrészt azért mert nagyon hangulatos. Éjszaka a hóesésben,kivilágított városban,sapiban,kesztyűben,sálban,forró csokival vagy forralt borral mászkálni iszonyatosan szép. Meg hát karácsony,szilveszter,stb. A hógolyózás,hóember építés...áh..telet akarok :D

13.Számítógép vagy televízió?
Inkább TV. Alapból csak zajra és fényre tudok elaludni,meg inkább lefoglal a tv mint a gép

14.Mi volt a legtávolabbi hely ahová eljutottál?
Bécs. Nem igazán vagyunk egy utazgatós család ezért nem is verjük nagy dobra,de tavaly kimentem barátnőmmel télen Bécsbe.

15.Van-e valamilyen különleges képességed?
Hát..nem tudom ez kinek mennyire különleges de színváltós a szemem. Amikor igazán ideges vagyok akkor tengerkék,ha boldog vagyok akkor világos fűzöld, ha olyan semleges a kedvem akkor méregzöld,meg van hogy barna. Kedvfüggő. Nekem ez különleges :)

16.Hol születtél?
Budapest

17.Milyen hobbijaid vannak?
Fotózás.Nem gondolom magam egy profi fotósnak de szeretek fényképezni. Meg a sminkelés. Másokat is elég sokszor sminkelek.

18.Van háziállatod?
Igen.5 kutya és 1 nyuszi. De volt itt már minden. Állatszerető család vagyunk. Az egértől kezdve,a kaméleonon át,a deguig minden.

19.Kedvenc filmek?
Bármi amiben Adam Sandler van,és...hát nagyon nincs favorit. Minden horror. 

20.Van testvéred?
Van egy nővérem

21.Mi leszel,ha nagy leszel?
Profi cukrász szeretnék lenni. Szeretnék egy kis cukit és abban eltölteni felnőttkoromat nagy sütések közepette. De elvégzem a szakács szakmát is,ha netán nem jönne össze a cukrászat akkor azzal próbálok szerencsét.



Hát ennyi lenne. Remélem azért kicsit jobban megismertetek :)

Puszi :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése