2012. június 27.

Teszt: Avon Clearskin szalicilsavas arcpakolás mitesszeres bőrre

Sziasztok!


Mára egy tesztet hoztam. Ezt az Avon terméket kb. 1 hónapja rendeltem , így gondoltam ideje írni róla. Nem nagyon problémás a bőröm néha kijön pár pattanás de amúgy csak az orrom mitesszeres. Így gondoltam ez jó lesz. Hát..vegyesek az érzelmeim vele kapcsolatban. 


Azt ígéri a csomagolás hogy szalicilsavat és mitesszercsökkentő hatóanyagokat tartalmaz. Élénkíti, frissíti és mélyen tisztítja a bőrt. 


A csomagolása nekem tetszik. Letisztult,de dizájnos. A kupakja nagyon jól zár,cserébe elég nehéz kinyitni. Közepes lukon jön ki az anyag.


Az állaga és a színe hasonlít a fogkrémre. Picit nehéz elkenni de nem vészes. Az illatát nem tudom beazonosítani,picit mentolos. Ennyit tudok mondani. Nekem nem tetszik de felkenés közben már nem érződik annyira mintha csak szagolgatjuk.

Látszik hogy ahol teljesen fehér ott már megszáradt.

Vékonyan kell felkenni az arcra és meg kell várni amíg kifehéredik, de lehet érezni is mert picit húzódik. Ha teljesen kifehéredett le kell öblíteni langyos vízzel. 

És akkor a legfontosabb...a hatása. Én először csak simán kentem fel az arcomra. Így nem csinált semmit a mitesszerekkel viszont a mattosító hatását nagyon lehet érezni mert az egész arcomat szépen lemattította. Kb. 2-3 óráig matt volt az arcom utána kezdett el T-vonalban zsírosodni picit. 

Következő alkalommal gondoltam kigőzölöm az arcom hátha jobb lesz. És igen. Így már elbánt a mitesszerekkel is. Nem mindet tüntette el de szépen letisztította az orrom. Csak pár nagyobb maradt amit a krém használata után sokkal könnyebb volt kinyomkodni. 

Összességében:
Jó arcpakolás,szépen letisztítja a bőrt de ne várjunk csodát. Ha valakinek csak mitesszerei vannak,és nem is olyan nagyok akkor bátran ajánlom,de ha valakinek problémásabb a bőre akkor nem ez lesz a megfelelő arcpakolás. 


Remélem tudtam segíteni valakinek. 

Puszi! : )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése