2012. június 28.

Teszt: S-he volume-up szájfény

Sziasztok!

Egy tesztet hoztam mára. Ezt a szájfényt már régebben kinéztem de valamiért sosem vettem meg. 


Ez egy ajakdúsító szájfény,magyarul a benne lévő mentol feltölti a pici ráncokat,így optikailag nagyobbnak tűnik a száj. Nagyon jó érzés amikor a mentol bizsergeti az ajkakat. Ez egy sima csillogós szájfény,átlátszó alapban ici-pici ezüst csillámok vannak. Kicsit ragadós de épp ezért tartós. Inkább csak kopik,de a csillámok megmaradnak.

Ecsetes applikátort kapott,ez nekem tökéletesen ráfekszik a számra. 
Az illata mentolos,ezt szájon is lehet érezni

Bocsi a sebekért :S
Az dúsítós hatásáról sokat nem mondhatok mert alapból vastag szám van,így nem veszem észre ha nagyobbnak látszik,de mások elmondása szerint tényleg nagyobbítja optikailag az ajkakat. 
Összességében én meg vagyok vele elégedve,de ha már ajakdúsító szájfényt keresek akkor inkább az Avon szájfényére ruháznék be mert az elég sokszor le van árazva kb 900 Ft-ra vagy olcsóbbra.. Van még pár szín. Eredeti ára 1400 Ft. Én kuponnal vettem 700 Ft-ért.
Kuponnal megéri de inkább az Avon szájfényét ajánlom.

Puszi : )
Puszi. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése